Beyond

.....

Attans vad både ullis o sonny var snabba med att komma idag...jag trodde jag hade gott om tid på mig så jag la mig i ett bad o gjorde hårinpackning o ansiktsmask osv....hann precis lägga mig i badet typ när det ringer på dörren....d var sonny som kom....typ 10 min senare traskade ullis in här oxå....blev så stressad så jag fick en kallsup....haha....

När vi väl sitter här hemma så kan vi inte bestämma oss för film....ingen kändes lockande ....så jag o ullis åkte o hyrde en ist....sonny fick va hundvakt sålänge haha.....hyrde skräck såklart =)
Haha jag blev så rädd så jag skrek rakt ut så sonny fick ont i örat haha....sorry cus....


Ullis o jag fick oss ett gott skratt åt Sonny oxå....haha han e för rolig ibland =P
Jag ska med han till helgen på tatueringsmässa i malmö....han ska sitta o tatuera sig där i 4 timmar...så jag har gott om tid på mig att kolla runt =)
Ska bli skoj


Efter att ullis o sonny åkt så kollade jag på beyond....älskar det programmet....


Imorgon förmiddag ska jag  med ullis till malmö för hon ska tatta sig =)

Ska in till malmö senare på dagen oxå...
Först fika med sussie o sen träffa ricke....


Haha dagens roligaste komentar kom från sonny.....
-Men då blir man ju blöt!!!!
No shit lixom haha
Haha du e för rolig kusinvitamin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0