ÅLDERSNOJJA *BLÄ*


***
Ush för detta illamående nu......(fast ikväll får jag skylla mig själv faktiskt), jag var så korkad....Var så nöjd med min bantning idag....(hållt mig till en naturdiet o några bitar kyckling bara) verkligen inte syndat NÅT under hela dagen....men vips....nu kl 2 inatt kom sötsuget....letade i skåpen här hemma (då ja vet att mamma har sina gömställen), men hittade inget...leta leta...till slut hittade jag två chokladbitar .....som jag faktiskt åt.....Åhhhhh snacka om dåligt samvete....o nu sitter jag här o mår superilla....men jag får skylla mig själv....Imorgon lyckas jag nog bättre....


Fick lite kläder idag ....igen ....som jag beställt =) *lycka*


På Torsdag ska jag in till Lund o träffa Tess =)


Idag har jag meddelat folk hur det blir på min 25-års dag =)
Ska bli kul =)
Ser faktiskt fram emot den =)
(även om jag har väldigt stor åldersnojja....har haft sen 23 års ålder blä...vill inte bli gammal)


Ikväll/inatt kollade jag lite på en repris från PB =)
Sen har jag kollat på miami ink med =)
Vill oxå få min tatuering gjord =)

I helgen ska jag va barnvakt...lille Jordan ska va här =)
(fast en av dagarna ska jag festa iaf så då får mamma rycka in =)


Nu ska jag skuffa undan lite hundar i sängen o krypa ner själv.....

Natti



Kommentarer
Postat av: Sara <3

Hej svej! Allt bra idag?!



Duu, undrar om du vet någon fest i helgen?! Sonny hade frågat jimmy om han skulle med honom på fest, men var?! och när?! Vet du de..?!



Kram

2008-10-15 @ 18:50:50
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Sara <3

Mmm jag är osså sugen på fest! Men den är på lördag.. MEN HOS VEM??!! haha.. aja.. de löser sig väl?! Kramar

2008-10-15 @ 19:47:05
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0