Blir så arg

***

Har suttit o tittat på djurpolisen nu inatt....
jag blir så arg när man ser vad dom gör med de stackars djuren.....
Idag var där en gubbe som tyckte att katten skulle uppfostras....Ja då brände han den på spisplattan!!!!
Ögat blev fördärvat, morrhåren brändes bort o katten led....men han tyckte inte att han hade gjort nåt fel....!!!!
Satt o sa i bilen att han hade uppfostrat katter så hela sitt liv!!!!!
Fy fan vilken hemsk människa!!!!
Jag har alltid sagt att jag vill jobba med sånt o hämta djur som far illa osv....
men har insett att jag aldrig hade kunnat det...
Jag hade inte kunnat behärska mig om jag stått ansikte mot ansikte med dom som gjort nåt sånt....
Jag kramar alltid mina vovvar lite extra efter att jag sett ett sånt program...
Bara tanken på att mina djur hade kunnat hamna hos nån sån människa ist för hos mig gör mig så illa till mods....


Längtar tills imorgonkväll....
Då är det Prison Break....
Så stör ej Hellis mellan 22.00 och 23.00


Imorgonbitti skulle jag o ullis nog ner o prata med Lena på AMS....
Jag börjar nämligen undra var min arbetsträningsplats blir av....


Ska nog passa på o sola 20 min oxå imorgon medans jag ändå är i byn =)
Kan aldrig få för mkt sol =)
Måste försöka hinna sola åtminstone 2 ggr denna veckan iaf....


Har suttit o kollat lite på tradera idag.....
Ska bjuda på lite saker där imorgon =)


Ps: Jag längtar lite extra tills min födelsedag nu *ler*
Men jag berättar faktiskt inte varför =P
 hehehehe bara jag som vet *ler*

Nu kallar sängen...
Natti på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Längtar med till din födelsedag hehe fast det är bara för då kommer jag hemifrån lite behöver verkligen det och sedan så får jag förhoppningsvis reda på vad det är för kön på den lill* i magen=)

2008-10-27 @ 09:40:10
URL: http://dobermannfamiljen.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja det ska bli kul o få reda på vad det är som gömmer sig där inne :)

2008-10-27 @ 13:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0