Ex-kex

.....jag o ullis har suttit o smygtittat på mitt ex idag =)
Ullis frågade vem ja satt o vinkade till så svarade- jag mitt ex...
Ullis började skratta o trodde först jag skämtade....
men nej d gjorde jag ej....
Väldigt söt fortfarande får jag påpeka =)

Ullis satt o snackade högt med öppet fönster....fick be henne stänga fönstret åtminstone....han behövde ju inte höra ALLT som sades haha.


Mötte han sen när jag var ute med kelly o Lady *ler*


Har hittat tatuering jag ska göra nu =)
Ser fram emot det såååå mkt....


Var o solade innan idag....känns som det var evigheter sen sist nu....så det var välbehövligt =)
Var o tittade lite på smycken oxå =)
Hittade en del där som jag ska köpa =)


Pratade med p***** innan...
Fick en så elak komentar om att jag var gammal =( *snyft*
Nu e jag faktiskt ett helt ÅR yngre än han....så han har inte rätt att uttala sig.....*påpeka*
men jag fick en snäll komentar efteråt iaf...(tro det eller ej ullis...men han KAN klämma fram snälla ord ibland haha)
Han ville hitta på nåt senare idag, men det har inte blivit av....
Ullis kom på en rätt bra ide´får ja säga haha....
Elaka vi =)
Men d hade vatt kul *ler*


Pratade även med Ricke innan....men det var inget kul som sades där....synd när folk först visar en sida av sig själv....men ändrar sig till det motsatta...verkligen inte kul.
Han vill träffas i veckan....Men jag vet faktiskt inte om jag vill....känns inte så lockande iaf...

Puss o Kram

Hellis

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jo du kan komma in till malmö i veckan så kan vi träffas & ta en fika!

2008-10-05 @ 11:36:28
Postat av: Sussie

Haj gumman jag har köpt en present till daj =D Du får den nästa gång du kommer till malmö Ricke sa att du skulle komma i veckan så du får den då så snyggt det blev med de gardinerna i köket btw du ska väl med ut nästa helg? Ricke lovade ta ledigt så han kan va med o förfesta bra va hugs for you

2008-10-05 @ 16:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0