Otillräcklig o värdelös

***

Magknipen o illamåendet  vägrar verkligen ge sig.....har tappat räkningen på hur många dagar jag gått med det nu...
Drygt som f*n är det iaf....BLÄRK


Pratade med Tess igår....vi ska träffas i veckan =)
Skulle kolla upp vilken dag jag kunde bara...
Ska meddela henne imorgon..
Hon kunde iaf alla dagar utom tisdag =)
Så då ska jag bege mig in till lundastad =)
Hon skulle möta mig på stationen för jag vet ju inte var dom bor....
Har ju inte varit hemma hos dom än....trots att dom bott där ett rätt bra tag.....*skäms på mig*


Pratade med Gina idag....
Vi ska ju på vår efterlängtade BIO ihopa =)
har ju aldrig fått ta igen den bion jag tyvär fick avboka med henne o Jimmy....
Var ju så ledsen den kvällen så jag hade ändå inte vatt nåt bra sällskap =(
men ja blev gla idag för hon påpekade att det såg ut som jag hade gått ner i vikt =)=)=)
Mamma o syrran påpekade det för mig häromdagen med =)
Skönt att det äntligen börjar visa resultat =)


Beställde kläder idag.....igen hehe...
Hittade massa som jag ville ha i katalogen ju =)
haha känns nästan som om jag hamnat i mitt gamla beroende  av att beställa kläder igen  *hrm*
Får väl låna ullis bok "Shoppa inte när du längtar" * hehe
Nä jag har faktiskt ganska bra styr på mina inköp änsålänge iaf....


Ush jag har haft en så konstig o jobbig känsla den senaste tiden....
 Känner mig otillräcklig o värdelös på nåt vis...
*snyft*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0