Filmkväll

.....

Var o solade med ulle idag igen =)
Sååå skönt =P

Efter det så var vi o handlade o snackade med Sonny....Bestämde oss för o ha filmkväll ikväll...
Pratade en stund med ponte innan oxå...Han ville med kolla film, men han e offline på MSN nu grrrr.


Ullis skrattade åt mig för jag var arg på pappa för vi bråkar om sakerna här hemma....bl.a så tar han mina färdigrätter o säger att d e han som köpt dom (o jag VET att d var JAG som köpte dom)....Så nu när  vi var nere o handlade jag o ullis köpte jag nya färdigrätter o när jag kom hem så skrev jag med tjock svart penna stort HELENAS!!!! på dom....


Imorgon blir det en sväng till Malmö...
Lovade o ta en fika med Sussie o sen ville Ricke att ja skulle titta upp om han oxå...


Har sån jäkla huvudvärk....o mår illa som fan...blä


Ska in o lägga mig i ett bad nu sen kommer väl sonny o ullis....

Bye bye...


Kommentarer
Postat av: R

Så du kommer imorgon då,,,,, Sätt på din mobil jag har försökt ringa dig

2008-10-05 @ 19:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0