Get out of my head

***

Fy bubblan vad länge jag satt uppe inatt......lite småångest över det idag faktiskt....
Men men....

Idag ska jag ner i byn och beställa tårta till min 25 års dag =)
Ahh dagarna bara springer iväg känns det som...*blä*


Hade en supermärklig dröm inatt......
Fattar inte hur jag kunde få in den här människan i min dröm....
O att vi faktiskt var vänner i drömmen gör mig väääldigt förvånad *?????*
hahaha Jaja drömmar kan då verkligen spela en ett riktigt spratt ibland....


Imorgon ska jag ner på AMS....
Måste göra ny handlingsplan....
Och prata med min handläggare....

Senare idag ska jag fixa med Zacks o Tarzans klor....


Men nu ska jag åka ner i byn...

Skriver mer sen.

Hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0