Gubbjävel

****

Idag har jag minsann varit riktigt otrevlig mot en gubbe.....Kläckte av mig en hel radda otrevliga saker till honom....som förtjänade det iofs....
Jag var så jäkla förbannad.....
Detta är inte över än....det kan jag lova.....
Sista ordet är verkligen INTE sagt här inte...

Träffade Sara efteråt oxå....
Hon märkte nog att jag var väääldigt irriterad för detta med gubben....


Ullis var o hälsade på en stund med Sally nu ikväll....
Vi ska åka till hennes häst imorgon o sen ska vi simma o sola på kvällen....
Ska inom deras Cafe med för jag ska kolla ut en tårta i deras katalog till när jag fyller år =)
Wieeeeee


Fick min efterlängtade pumpa igår =)
Ska skära ut ögon näsa o mun på den imorgon =)
(kommer bild på den under dagen imorgon..... troligtvis =)
Om jag inte lyckas fördärva den totalt haha =P


Måste verkligen börja träna småttingarna till utställningen....
Känns som 24 timmar/ dygn inte räcker till allt man vill hinna göra.....
Så mycker planer....så lite tid...
Man hinner knappt med sig själv imellanåt....




Kommentarer
Postat av: ♥ Sara ♥

haha, ja visst märkte jag att du var irriterad!! haha.. Inte lite heller! Men det är inte mer än rätt! Stå på er!! Kramar

2008-10-22 @ 20:14:28
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0