Heldag i Lundastad =)

****

Pratade med Tess när jag vaknade....
Bestämde vi skulle träffas innan hon skulle hämta michelle på dagis....
Så jag tog tåget in till lund.....
tess o bella kom o mötte mig på stationen....
Tog buss hem till dom o satt o fikade o pratade o fixade lite med datan *var ju tvungen att uppdatera henne med lite info* hehe.
Vi hade båda massa att prata om ju =)
Jättemysig lägenhet hade dom förresten =)


Var hemma hos dom ca 2 timmar....
Sen gick vi o hämtade lilla michelle på dagis....

Sen följde dom mig till bussen.....
Mötte upp Ginis på centralen....
Var kul o träffa henne....evigheter sen sist nu ju.....
Hon o jag gick o tog en fika o varm oboy på gräddhyllan....
Satt o spana lite hehe =)
Efter fikan övertalade gina mig till att vi skulle gå in på Lundia o dricka varsett glas vin....
Nån jobbarkompisar till Ginas mamma kom in där oxå o höll oss sällskap....

Efter Lundia tog jag tåget hem....
Gick hem från stationen....bra för motionen mindre bra för foten ....men men ska man va fin får man lida pin haha....


Väl här hemma så hade Jordan anlänt =)
Kul ....nu ska man va barnvakt ett par dagar =)
Satt o kollade lite film med mamma o jordan....eller ja iaf tills jordan svek oss o somnade haha....
Haha mamma glömde bort att vi var barnvakter....började asgarva rakt ut i filmen...jordan vaknade till men somnade lika kvickt igen...

Ja mer har hänt idag men inget jag orkar sitta här o rabbla upp....
Så detta får räcka för denna gång....

Nu ska jag hoppa ner under täcket.....
E svintrött nu...verkligen
har vatt en väldigt lång dag får jag säga =)
Men en  väldigt KUL lång dag iaf =)

ush min mage gör ont idag igen.....*snyft*

Natti på er

Puzz o kram
Hellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0