H*E*L*E*N*A*S B*L*O*G*G

***

Så vad har man gjort idag då ...hmmm..
Dagen började med att jag gick upp 8....promenixade med hundarna en sväng....o gick o la mig igen haha....
sov reeent för länge...*ångest*
Nämner inte ens vilken tid jag kom upp sen igen....haha

Well ...när jag kom upp så fick jag tryckt ner en naturdiet i strupen ....
Sen gjorde jag mig iordning eller ja iordning kan man väl inte kalla det...
haha borstade tänderna o tog på mig andra kläder :P
Sen åkte jag o mamma ner i byn....
Jag var in om på systemet o köpte dricka inför helgen =) jummi =)
Lämnade drickan i bilen sen gick jag in o solade 20 min medans mamma var o handlade...

Efter solningen blev det en tur på Ica med,....

Hem...gick med hundarna, duschade åt middag osv.....
Haha det är vad jag har hunnit göra idag...med tanke på att jag sov rent för länge hade jag inte väntat mig hinna nåt mer *asg*


Imorgon ska jag träffa Tess =)
Hon skulle möta mig på stationen i Lund...


Idag fick jag ny klädeskatalog hahahaha
Shoppa shoppa =)
har redan fyllt i den...O gömt den så pappa inte ser den (för då kastar han det bara)...
Sen ska jag posta den i vecka iaf
Wee älskar att beställa kläder ju =)

Nu ska jag in o lägga mig i ett bad =)
Najs najs =)


Kommentarer
Postat av: Sara <3

Säger detsamma till dig! Vi hojtar båda till ;) kram

2008-10-15 @ 21:24:10
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0