Pumpadax

....har ändrat en del på min kennelhemsida idagarna som gått....
Ta er gärna en titt om ni vill....
www.freewebs.com/helenap/


Vaknade tidigt imorse....promenixade med hundarna o åt frukost....
Slog lite extra med dörrar o skramlade med tallrikar osv....
Allt för o låta så mkt som möjligt....
Skapa huvudvärk på folk....


Vaknade med nackspärr imorse....eller nackspärr e d kanske inte...jag kan vrida huvudet o så....men jag är stel som en pinne....o öm....
Kroppen tyckte väl inte att det räckte med kramp i ben o armar längre nu,....*grrrr*
Blir bara värre o värre detta ju.....
Snart rasar väl hela jag ihopa...*suck*


Är lite småsugen på o åka o sola idag.....
Fick pengar av syrran igår....
Så jag har råd att unna mig en solning idag tycker jag =)


Ska även fixa med pumpan idag....
Den är uppritad hur jag ska skära osv....
Så jag ska bara ta mig i kragen o få det gjort med =)


Nu ska jag springa upp på shellamacken o handla Cigg o Redbull...
Lite småångest över ciggen....men men....måste ha i nödfall =)

tjohoooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0