Home sweet home

..
Så skönt det var att komma hem inatt/imorse....
Fick tag i taxi så jag åkte hem från Malmö...
Kunde ändå inte sova.... hade jätteont i magen....o mådde illa....
Lady låg o somnade i taxin på vägen hem.. min lilla ängel...hon e inte van vid sånna utsvävningar ju....
Väckte dock halva huset när jag kom hem...hundarna skällde som galningar....


Ricke o ja bråkade igårkväll...eller d var faktiskt inte jag som bråkade...d var bara han...
Han hade nog bara en dålig dag eller nåt....vad vet jag....
Han har ringt o ringt hela förmiddagen....
Men jag har faktiskt inte orkat svara....


Pratade med carro precis....hon hade inte hört när jag gick inatt...
Konstigt då..... hon sov som en stock.....
Hon kommer kanske till Kävlinge  idag....


Pratade med Ullis innan...hon ringde från jobb....
Vi skulle hämta ett bord hos henne senare....


Nu ska jag gå o lägga mig o vila en stund....Blev inte mkt sömn inatt ju.....




Kommentarer
Postat av: Sussie

Gumman jag pratade precis med carro ring om du vill prata Kram

2008-10-02 @ 12:53:20
Postat av: Sussie

Jag har försökt nå dig idag men du har stängt av mobilen!

Ring mig när du ser detta!

Kram

2008-10-02 @ 18:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0