Hyvla på haha =)

****

Myskväll DeLuxe...är vad jag har haft idag....såååå skönt....
Tog ett lååångt bad med hårinpackning o grejer =)

Efter det satt jag o snackade en stund på msn...

Sen la jag mig o kollade lite på "Bodyguard" som gick på tv 4 film...(dock inte hela)
Efter den såg jag "Blue Crush"
Gjorde faktiskt popcorn till filmen *fyyyy hellis* (Men d var LIGHT såklart) =)
Efter filmen fastnade jag framför MIAMI INK =)
Man blir bara så sjukt sugen på tatuera sig när man kollar på d....


Fick en uppskattad komentar idag om att jag gått ner i vikt  *gla*
Men mer ska bort....MYCKET MYCKET MYCKET MYYYYCKET mer =)
haha synd man inte kan göra som jag o ullis brukar säga......Hyvla av det med en osthyvel...haha bara hyvla på tills man är nöjd....*önsketänkande*
Suck....Nä här får man kämpa på med sina naturdieter....
(fast idag syndade jag faktiskt  o åt kyckling)
Så både kyckling o poppcorn på samma dag...då kan man inte få annat än dåligt samvete....sucka*


Nu ska jag sitta o kolla lite på tatueringar på nätet....
Måste verkligen hitta nåt o göra snart....
Vet iaf VAR jag ska ha den nånstans =)


pussas o kramas
Hellis



Kommentarer
Postat av: p

2008-10-08 @ 07:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0