I Love You

***

haha attans vad statistikmätarna höjs här hela tiden....har inte vatt så många läsare på min blogg innan som det är nu...(32 st idag)
(kan ju undra vem alla dessa människor är som tycker mitt liv är så intressant??? för jag själv tycker personligen verkligen inte det är så intressant haha)
Well well.....kul nån tycker det iaf


Idag har vi vatt i rastgården med voffsen.

O sen har jag letat tatueringar....vill verkligen tatuera mig nu, men hittar inget motiv.....första gången jag inte kan hitta nåt som jag verkligen vill ha.....
Alla andra tattoos jag har gjort har jag bestämt mig för bilden samma dag den gjorts....
Men nu när jag jag gott om tid på mig hittar jag banne mig ingen bild....o ändån har jag kollat på en massa på nätet.....vet dock inte så många sidor...men en del...o ändå inte hittat just MIN tatuering....
Bad pappa köpa en tatueringstidning till mig imorgon efter han jobbat så får jag kanske nån ideer där ifrån....
Ska ju som sagt kolla på mässan i helgen med....
Har iaf sagt att den ska va rätt stor....gillar inte små....tycker den jag har i nacken är för liten....så den ska minsann göras större den med =)


Imorgon fyller Tess 25 år....
Ska höra med Sonny om ja kan åka med han dit...
Annars åker jag med farmor o farfar....
Jag har ju inte träffat isabella än så det hade jag verkligen velat göra....
O Michelle har jag inte träffat sen hon var jätteliten heller....


Gud vad klockan har sprungit iväg här....(blir ju oftast så när man sitter vid datan).
jag hade tänkt kolla tv o allt ikväll ju....
jaja en stund tv tittande får jag allt se till att hinna med....

hej svej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0