Ikväll

....är det minsann my favorite program =)
DVS inget mindre än PRISON BREAK =)
*Lycklig*

Skulle igentligen vatt på arbetsförmedlingen idag....
Hade bestämt med Ullis, men fick inte fatt i henne....
Hon kom hit sen innan hon skulle ner där, men då var jag ju inte direkt iordning för o åka dit...
Så jag får ta det imorgon istället.
Och får ta solningen då oxå....
Skulle ju igentligen gjort det idag...

Fick nummerlapparna till Malmö utställningen idag =)
(fast jag visste det innan jag kollade posten =) Pratade med pernilla på MSN o hon sa att hon hade fått sina idag nämligen....
Typiskt hade det blivit fel på Ache...dom hade satt han som papillon,...
Så jag fick ringa SKK ...
men hon sa att det var lättare om jag bara sa till dommaren innan jag gick in i ringen att han skulle dömmas som phalene ist....
Så d var ju ingen ko på isen iaf... =)

Skulle ringt o beställt tid hos veterinären med idag...men jag hann inte med det...
Får göra det imorgon ist....
 Ache Kelly o Cindy  ska Patella undersökas 
O Alla 4 ska ögonlysas.....
Allt samtidigt oxå....
Plånboken blir väldigt tunn efter det....=(
Men men jag ska passa på o försöka få en tid när ögonlysningen är till reducerat pris....
Bara hoppas där är nån tid kvar =)


Fick mina kläder som jag beställt från Ellos idag  =)
Haha shoppoholic =)
Allt passade dessutom =)

Träffade Pernilla Å när jag var o handlade hundmat idag....
Hon skulle köpa en kanin haha =)


Har börjat räkna ner dagarna tills jag fyller år =)
Ser fram emot min födelsedag riktigt mycket....för en gång skull...
Annars brukar jag aldrig göra det....
Har ju som sagt åldersnojja redan....*blä* vill inte bli gammal.


Åhhh Zack bara piper o piper här hemma....
Lady o Kelly löper...
Fast han är inte så jättejobbig denna gången som han annars brukar vara....
Och det är jag tacksam för.....


Nu ska jag passa på o ta sista rundan med voffsen innan prisonbreak börjar =)

Hej svej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0