MÅNDAG= Hellis Lycklig

....bam bam bam badam...vet ni vad som börjar på Måndag ????????
PRISONBREAK =)
Wihooooo
Hellis ÖVERLYCKLIG =)
Min ögonsten på tv igen ju *ler*
åhhhh han är verkligen helt perfekt den killen....*grrrrr*
Ingen som kan hitta en kopia åt mig plz???


Idag har jag snackat lite med folk ang min födelsedag =)
Har redan fått svar från 5 st att dom kommer =)
Party Party  =)
Först fest här hemma med middag o lite så sedan utgång i Malmö =)
Ska bli så sjukt kul =)
Längtar


Hmmm hur blir det med festandet denna helgen?????
Eller ja fest blir det såklart men inget specifikt bestämt änsålänge....
Men jag är sjukt sugen på fest iaf....
Kanske att det blir utgång eller nåt ????


Imorgon ska jag försöka komma upp tidigt....har massor att göra  =)
Tänkte ta upp hundarna till rastgården, tvätta o lite så innan jag beger mig in till Lundastad =)
Ska bli kul o träffa tess imorgon =)


Måste beställa tatueringstid snart.....
Känns som jag har väntat på denna tatueringen så länge nu....
Synd bara det är så attans lång väntetid på de flesta ställen....
Tacka vet jag Fantasyland när dom fanns....dom hade dropin varje lördag....kanon lixom....
Synd inte fler studior tog efter det....*pika på*

Nu ska jag passa på o ringa Ricke innan mitt tv-program börjar =)

hej svej på er alle så sammen

PS::::TRIST ATT INTE FLER LÄGGER IN KOMENTARER I MIN BLOGG....SÅ MÅNGA LÄSARE....SÅ LITE KOMENTARER.....SKÄRPNING PÅ ER NU!!!!


Åhhh finns det nåt sexigare än killar i kostym??????? 


Kommentarer
Postat av: Anonym

aa, o igår va det verkligen dax ;D hih. Jag har en kopia ..min kusin e så SJUKT lik honom i prison break, asså de e nästan identiskt ;)

2008-10-21 @ 12:43:41
Postat av: Emelie

OJJ, glömde jue skriva vem de va från ..meej Emelie :P hih.

2008-10-21 @ 12:45:30
URL: http://trulyyoursgoldnugget.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0