Old memories =,(

***

Blev hämtad av Pia Lars o Jane imorse.....
Åkte in till malmöstad....
Haha hörde gamla godingar i bilen på vägen in =) Kul.
O kollade tatueringar gjorde vi i bilen med =)


Mötte Therese Michelle o Isabella inne på Amiralen...
(gamla minnen kom upp....Sist jag var där var jag faktiskt där med Therese....MÅÅÅNGA år sen...
Kommer så väl ihåg den gången....d var då hon o dessie skulle gå fram till rasmus o jakub...men d var INTE rasmus hehe =)
O jag o jakub bara tittade på varandra o skrattade....åhhh alla dessa minnen från jakub...*snyft*....

Men men vi hittade iaf Sonny där bland alla tatueringarna =)
Dom hann långt på hans tatuering där idag =)

Ek kom oxå in där....
Han o jag tog ett varv där o kollade....
haha både han o ja ville tatuera oss....men vi ville inte göra när alla folk tittade =P


Träffade även en gammal jobbarkompis från hunddagiset =) kul =)


Pia Jane o Lars åkte hem igen efter nån timme....
Men jag o tess o barnen stannade kvar....
Gick o tittade o så....
Sonny satt ju o tatuerade sig hela tiden vi var där inne =)


Åkte med Sonny till Kävlinge sen....
När jag kom hem här så var jenny david milan o jordan här hemma.....
kul...känns som det är evigheter sen jag träffade dom nu....
Haha jordan delade ut en maaassa pussar =)
Haha han e så jäkla go =)


Min mage gör fortf lika ont....det verkar inte vilja släppa....o mår jätteilla....
vafan kan det va lixom?????
Har haft  det så flera dagar i rad nu....*snyft*
Skulle inte förvåna mig om det är magsår eller nåt sånt....
Men min vanliga (O)tur så förväntar jag mig inget mindre iaf...


Nu vill jag med få min tatuering gjord =)
Längtar såååå mkt efter det....
Jag o Tess ska göra det samtidigt för hon ska oxå ha en till =)
Såg en tatuerare där inne idag som var jätteduktigt....hade velat ha han till o göra min....men vi får se vem det blir
Finns ju många som e bra =)


Nu ska jag promenixa en sväng med dogsen....

Puss hej


R.I.P Jacub  *saknar dig*


Kommentarer
Postat av: Jojjo

tack så jättemycket för presenten!den passade perfekt jippi ska du med ut i helgen? vi kunde sitta hos ricke innan men han jobbade kväll så du skulle ta med nykeln i sånna fall Kramar jojjo

2008-10-13 @ 15:14:01
Postat av: Sara <3

Japp, vi brukar alltid ha henne lös där! Men Zindra är rätt tränad när det gäller att vara lös! Har gått kurs med henne där hon lärde sig mkt! =) Men hon lyssnar nästan enbart om jag belönar henne med något, ex godis! Då viker hon knappt min sida.. Men hon HATAR katter över allt, så kommer där en katt är det kört! hehe!!



Det hade vi alldeles säkert kunnat göra någon dag! Hade vatt trevligt! Men Zindra är en väldigt dominerande hund, och funkar bara ihopa med fååå hundar.. Men visst hade vi kunnat testa! Hon hade bara blivit glad för fler "hundkompisar" hehe! Men det gäller att båda hundarna är lösa, då brukar det gå bra =)



Kramizzar!

2008-10-13 @ 19:14:39
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Sara <3

Jag syftade inte på dina hundar juh ;) Jag menade min lilla bitch! haha, för de är hon verkligen! Flyger typ ihopa med alla som inte passar henne! De enda hundarna hon "brukar" fungera med är sånna som är underlägsna henne! Typ Dianas hund nikki, hon är alldeles för snäll för att säga ifrån (ordentligt) alltså.. Samma gäller min mammas hund, är trött pga ålder och då kan zindra styra och ställa! haha.. Det är sånna hon kommer överens med! haha, hundar är allt roliga ibland!



Dom säger väl att man väljer hund efter hur man själv är??! hehe ;)

2008-10-13 @ 21:19:45
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0