Överlyckliga jag

***

Dagen D som jag har väntat på sååå länge har nu ÄNTLIGEN KOMMIT =)
Måndagen den 20:e Oktober Jippie =)
DVS dagen som PRISON BREAK börjar igen =)=)=)=)
Överlyckliga jag =)


Satt uppe länge inatt o kollade tatueringar osv =)
Även om jag är fast besluten om vad jag ska ha så är det kul o titta....för framtida projekt hehehehehe....
Kommer ju bli en del tatueringar till som jag gör hehe.


Har fortf krampaktig smärta i kroppen ...mest i armar o ben =(=(=(
Men magen har jag iaf INTE ont i idag....=)
Skönt
Första dagen på länge som jag inte har ont i magen... =)


Zack springer o jagar lady o kelly här...Lady blir vansinnig o morrar o biter efter honom...Kelly har inte börjat bita än...hon vet väl inte riktigt vad det är som händer eller varför zack är så intresserad av henne...
Men snart inser hon väl vad det handlar om o blir en liten piraya hon med....
Cindy visar fortf inga tecken på o börja löpa än....
Kan ju hoppas hon med börjar snart....
Det konstiga är att Ache inte bryr sig om det...än iaf.


Snart dax för Malmöutställningen *jippie*
Är inte alls lång tid kvar till den är ju =)
Har gått o tänkt att det är LÅNG tid kvar tills den är....
Men insåg idag att jag nog får börja träna dom lite hehehehehe
Kan ju hoppas Cindy går lika bra som i Veberöd =) *hålla tummarna*
Där gick hon ju på som ett riktigt stjärnskott....var så otroligt nöjd med henne =)
Så henne blir det jag som ställer i Malmö...
Ska höra om Tilde vill ställa Kelly åt mig .....(om hon ska dit)
Dom två funkar så bra ihopa ju...
Annars kanske Petra vill....
Måste lägga upp svarta byxor så jag har till utställningen =)
Tänkte ha svarta byxor o svart kavaj...
Eller svarta byxor o vit kavaj
Eller svarta byxor o vit skjorta...
hmmm svårt val =)
Tips någon???????


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag satt med o tänkte på malmöutställningen. inte alls långt kvar. Har redan börjat träna med min Doggy här hemma. Ska bli väldigt skoj iallfall. Vi får heja på varandra därinne=)

2008-10-20 @ 15:30:37
URL: http://dobermannfamiljen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste man ha speciella kläder när man ställer hundar?! Räcker de inte med ett par snygga jeans och en tröja/jacka?! Kram

2008-10-20 @ 21:58:30
Postat av: Sara Löfvendahl!

Det var jag som skrev som anonym! hehe

2008-10-20 @ 21:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0