Promenix

***

Är såååå glad nu för jag äntligen kommit på vad det blir för tatuering hihi =)
Nu kan man inte få den gjord fort nog =)
Nu ska jag bara välja tatuerare oxå.....
Känner att ja inte vill ta vem som till o göra den på mig så jag ska kolla runt lite vad det finns för några olika....
(tar gääärna emot tips på bra tatuerare)
Pappa köpte två olika tatueringstidningar till mig idag...så jag har kollat lite efter tips i dom =)


Ullis bad mig om råd ang tibbar idag...haha JAG kan väl inget om den rasen =p
Jag är bara insatt i papillon o Phalene...
Så standarden för tibbar är ju inte jag rätt person att fråga...


Har inte fått tag på Sonny än så jag promenixar till Tess idag ist...Skadar inte att jag tar ut min fot på en liten promenix....
Ska bara göra mig iordning o sånt sen ska jag bege mig tänkte jag...


Hmmm har märkt att jag ofta skriver mer än ett blogginlägg om dagarna....snacka om att vara uttråkad lixom =P
Haha som detta fullständigt meningslösa inlägget  hade jag t.ex lika bra kunnat låta bli att skriva.....Ni hittar abslout inget av intresse i det.....well...jag tvingar som sagt heller ingen att läsa =P

Nä nu ska jag göra mig iordning för kalas =)
Hej


Kommentarer
Postat av: Sara <3

Tips på bra tatuerare: Karl Lee i Lund! Skit grymma killar där ;) Kram

2008-10-09 @ 19:49:48
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0