Jävla pantade idiot

***

Har haft en låååång dag idag.....

Promenixande med hundar i ÖSREGN!!!!! *mindre kul*
Men måste göras ändå....

Var o hämtade en tvbänk hos ulrikas mamma o kollade hennes nya lägenhet....
Jag blev helt förälskad i den.....DEN VILL JAG MED HA!!!!
Supermysig var den =)
Hem här o kånka in tvbänken...vilka problem vi hade....*höll på o krevera riktigt*
Slutade med att vi drog den på hjulen de sista metrarna....
Kan ju inte påpeka att varken mina ben eller armar var redo för att lyfta tungt just nu när jag har så ont o kramp i dom....o foten e inte heller ritkigt med på noterna riktigt än....
Men men det var bara o bita ihopa....
Blev superbra med den tv.bänken här hemma =)
Tv:n kom lite högre upp o dessutom blev det 10 ggr snyggare =)


Efter det åkte vi till ullis häst....mockade o så....
Sen på hemvägen köpte vi mat med oss hem....
O inom ica o köpte Sex and the city movien =)

Käkade o så när vi kom hem....
Sen promenixade jag med hundarna en sväng....
Badade osv....
ullis åkte hem o gjorde det samma haha...

Dock tog hon bara en timme på sig idag?!?!?!?!!
snabbhetsrekord för ullis =) haha....

Vi såg sen sex and the city filmen.....SUPERBRA verkligen =)


Nån ska verkligen få sina fiskar varma imorgon det kan jag lova.....
Fubbick!!!!
Idag fick jag verkligen nog....
Var sååå nära flera gånger att flippa ut helt.....
Jävla pantade idiot är vad han är...


Men men....
Fick oss en del goda skratt åt filmen iaf =)
Men den var inte sådär jättekul som jag hade förväntat mig,...mest sorglig faktiskt....
men verkligen sevärd om man gillar serien =)



Imorgonbitt ska jag gå upp tiiiidigt o skråla hög musik o dammsuga o göra allt sånt som väsnas o är otroligt irriterande i nån annas öron...
Allt för o jävlas....
Jag har redan förberett mig på bråk....o om det ändå ska bli det så kan det lika bra bli ordentligt....

Godnatt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0