Shity day

***

God damnit vad jag känner mig dålig nu igen.....
Kände mig rätt ok tidigare under dagen.....men nu blir det bara värre o värre....
Magen har jag jätteont i.....igen....o vill bara kräka känns det som.
Ska ta magsårsmedicin imorgon igen....se om det blir lite bättre...
O värk i hela kroppen har jag....kan knappt göra nånting utan det gör ont....bara jag ska gå kvider jag....ben rygg armar...allt gör ont.....känner mig som en 80 årig gammal tant som smyger hukandes fram.....hemskt.
Är  totalt utmattad o slutkörd som människa....
Kunde knappt shamponera håret när jag duschade för jag fick kramp i armarna o orkade inte hålla dom uppe....
hur normalt är det  i min ålder lixom????
Borde kanske ta o kolla mitt id så det verkligen står 1983 på det??????
Känner mig som en pensionär för tillfället nämligen....
Både psykiskt o fysiskt =,(


Annars idag har jag inte gjort mkt....
Inte mkt mer än vad som stod i förra inlägget iaf....
lekt o jäklats med jordan hehe....
Så go den ungen =)
Skulle lätt kunna behålla han här alltid =)
Så himla lätt o ha o göra med....
Ska ut o leka med han på lekplatsen imorgon....
Dvs om jag inte är sämre imorgon *peppar peppar*
Jag hoppas verkligen INTE det....vill inte må såhär =,(


Har legat o kollat tv med mams o jordan ikväll igen....
har inte orkat göra mkt mer....
Ville festa ikväll....
Men det blev inget med det *snyft*
De planerna såg min hälsa till o sätta stopp för....


När jag gick kvällsrundan med hundarna så träffade jag ett par som skulle på fest....haha dom va rätt bra på lyran...
Haha attans vad dom kunde prata ....
den ene av dom hade vatt med i ett program på tv....så hon bad mig hålla utkik efter henne när programet börjar i november....
Will do will do....


Åhhh tänker på alla er som e ute o festar för tillfället....
Är såååå sotis på er....*snyft*
Jaja nästa helg kanske det blir min tur????

Nu ska jag ta o bädda ner min krassliga kropp under täcket o sova sova sova sova SOOOOOOVAAAA....
Så kanske man mår lite bättre imorgon *hålla tummarna*


Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0