I Kärlekens krig segrar den som ger sig


***
.....fy bubblan vad jag har ont i magen....Snyft...vill bara spy rakt ut känns det som....huh...dumma dumma dumma mage... .

var i malmö igår =)
Hade jättekul med mina töser =)
Tack för en trevlig kväll tjejer....
Det får vi göra om snart igen....
Satt först uppe hos Ricke o förfestade....(dock höll jag mig nykter)....dom andra drack ju för mig med kändes det som haha....Men jag tackar ju mig själv idag att jag inte drack  =)
Jag satt mest vid datan när de andra festade.....
Dom fick slita mig därifrån kändes det som haha.....
Så skönt det var o gå ut nykter...kul o se när andra gör bort sig *pikar på en viss Sussie haha*
Hoppas du mår bra idag gumman *ler*


Idag har jag inte gjort mycket.....Vatt o solat....vatt o handlat...o vatt med hundarna i rastgården....det är vad jag har hunnit med....har haft så ont i magen så jag har inte orkat göra så mkt.....


Haha mamsen är för rolig ibland....hon kan verkligen få för sig att göra sånna grejer som de flesta inte skulle göra för dom skäms för det....haha so what folk...man lever bara en gång...vill man göra nåt så klart man ska göra det.....
Det värsta som kan hända är att man bjuder andra på ett gott skratt.....vilket jag fick mig ett idag...haha som jag skrattade...väntade bara på att hon skulle snubbla o ramla eller nåt....haha men hon höll sig på benen :P
Tillomed hundarna tittade oroligt på henne *asg*


Imorgon är det dax för tatueringsmässa Wieeeee ska bli så himla kul =)
Kunde åka med Pia o Sonny in där *snällt*
Sen kanske jag skulle åka med therese o dom hem....om jag ville med hem till dom en stund...har ju aldrig vatt hos dom...


Ikväll blir det filmkväll med mamsen....
Kommer två bra filmer på raken efter varandra ju *toppen*
Skönt o va hemma o ta det lungt en lördag för en gång skull =)

Nu ska jag in o lägga mig i ett låååångt bad =)
Ligga o tycka synd om mig själv för jag har magknip... =,(


I kärlekens krig segrar den som ger sig....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0