Sömnlös

....sitter här i mörkret o kan inte sova.....Har så många tankar som åker runt i mitt huvud....tror det är ny depp på G oxå....jobbigt....
Det ena leder till det andra....tankarna håller en vaken...därav ingen sömn...O ingen sömn gör så man ligger o funderar en massa.... o med många tankar i huvudet som jag aldrig får rett ut o ingen sömn på det kan bara göra så man blir förvirrad...känner mig både ledsen o nedstämd...
Känns som jag inte kommer få nån sömn inatt....carro ligger i soffan o sover så ja kan inte starta tv:n o ricke har oxå gått o lagt sig....jag funderar på att åka hem till kävlinge ist.....hade vatt skönt att sova i min säng....med alla småvovvarna =)
Lady ligger o sover med carro i soffan ....ska nog packa ihopa mina saker,ta lady under armen  o åka hem....home sweet home....se om ja får tag i taxi bara....

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0