Skönt att ha nån som lyssnar...

***

....jag skulle lägga mig nåtsånär i tid ikväll för jag ska upp tidigt imorgon....men näää så blev inte fallet....fastnade framför en repris av PRISONBREAK.....hade det sååå mysigt i soffan....4 papillons som låg o mös med mig =)
I Love my dogs....=)


Jaja får hoppas jag kommer upp rätt tidigt ändå....tänkte ju släppa voffsen i rastgården o tvätta lite o sånt innan jag åker in till lund imorgon o träffa Tess Å.....
Funderar på o ställa klockan så jag verkligen kommer upp o hinner med allt jag har planerat....för säkerhets skull iaf...


Snackade med Tess F innan idag.....
Kul vi har fått lite mer kontakt igen....
Pratade rätt mkt ett tag innan.....sen har vi bara inte hörts av på flera månader, men nu de senaste dagarna har vi pratat nästan var dag....
Vi har väl båda haft lite killproblem som vi har behövt prata med nån annan än "sig själv" om....
Både hon o jag fick nog sagt en hel del till varandra som vi inte har sagt till nån annan...
(tack för pratstunden idag gumman)
Ibland kan det verkligen va skönt att ha nån som lyssnar när man behöver det....


nu ska jag sova 5 kvart i timmen så jag är pigg o utvilad när jag ska bege mig in till Lundastad =)

Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0