STRANGE DREAM

****

Hade en jättesjuk dröm inatt....måste berätta om den haha....
Drömde först att jag o Ullis stod i kön utanför Escape i Malmö....men nåt konstigt hände under tiden så vi var tvugna o springa o gömma oss.....
Blir iaf av med ullis i nån lägenhet som vi gömmer oss inne i  haha....
Rätt som det är så springer jag i panik på baksidan av vårt hus....kommer bort där johan  har bott tidigare haha....
där möter jag ullis igen...bankar o bankar på deras dörr....johan o hans bror andreas öppnar men skrattar bara åt oss...rätt som det är så flyttar sig vår bil (som vi plötsligt hade stående där) den lyfter precis som nån skakar den (typ som i jeepers creeepers....Men det är bara jag o ullis som ser det för Johan stänger bara dörren o ber oss ge upp....
Jag o ullis springer vidare o hamnar inne i nåt annat hus längre ner på gatan....o allt är bara kaos o vi kryper typ under fönsterkarmar för vi inte ska synas i fönsterna o golvet är gjort av madrass så vi bara sjunker ner i det så vi inte kan krypa fort haha sen vaknar jag.....
haha det låter verkligen inte så skräckinjagande som det faktiskt var i drömmen....=P


Idag har jag beställt ännu mer kläder förresten  =)
Hittade jättemysiga sånna stickade långa typ slipovers =)
Beställde två...en grå o en svart =)
O sen lite annat oxå....


Nu ska jag in i en snabbdusch sen ska jag göra mig iordning o åka in till Malmö en sväng.
Blir filmkväll....mysigt =)
Speciellt i detta vädret =)
Har nada batteri på telefonen så jag får lämna den hemma....
Ingen ringer ändå haha =P
Dom enda som ringer nuförtiden är ju carro o CO o dom kommer jag ju va med hela kvällen ändå =)
Har packat med mig kläder för jag antar att jag kommer stanna i Malmö inatt.....


Ps. Pratade med ******* inatt på msn....han hade fått en känsla av att jag hade nåt jag ville säga honom???
hmmm som om jag inte har sagt för mycket till han redan som det är?!?!?!  ........Haha jag har lärt mig att hålla näbbet i fortsättningen....
Han bad mig säga till ifall  jag ville träffas eller nåt en dag....
Jaja vi får se...

Hej svej.

PS: Nån mer än jag som e skum på dessa figurerna i pildammsparken???


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe du svarar ändå aldrig i din mobil hehe

2008-10-01 @ 19:56:03
URL: http://dobermannfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0