Tatueringar

......

Blev aldrig att jag följde med ullis till tatueraren idag...hon hade tydligen försovit sig? o hann inte ringa mig...Så hon hade kört själv....denna gången med....
Kom hit här efteråt o beklagade sig för hon tyckte den gjorde jätteont haha...hon ville ha på andra sidan oxå igentligen men den sa hon att hon aldrig kommer göra.....haha kvidis =p

Till helgen ska jag oxå kolla tatueringar =)
Ska ju in till Malmö med Sonny på tattoomässa =)
Ska bli kul.....
jag är ju inte helt 100 på att jag vill göra den jag tänkt mig....så jag ska passa på o kolla lite på andra...


Ska snart upp en sväng till rastgården med hundarna....
Sen ska jag starta en maskin tvätt, bädda rent o dammsuga....


Senare ska jag in till Malmö....börjar bli lite dyrt att hålla på o åka fram o tillbaka som jag gör....funderar på o lösa ett månadskort istället...blir ju mycket billigare....



Kommentarer
Postat av: Sara <3

Tack tack.. Den är super skön! Bra att den är stor över magen osså ;) hehe! Kramar

2008-10-06 @ 22:09:56
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Carro

Varför är din mobil avstängd?Ingen Hellis på MSN heller?Är du kvar i Malmö? Hör av dig.Kram

2008-10-07 @ 12:40:37
Postat av: Carro

Fortfarande ingen Hellis på msn eller mobilen?!?!?! Gumman hör av dig. kram

2008-10-07 @ 18:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0