Nej tack till tjatande gestalter

***

Blir inget Lund för mig idag =(
Lite trist....tess kunde inte =(
Men ska träffas imorgon istället =)


Vet ni förresten vad dom börjar på MÅNDAG ??????
Inget mindre än mitt älskade PRISONBREAK =)
Så ni vet var ni har mig varje måndag mellan 22 och 23 på kvällen =)


Gina ville att jag skulle komma in o fixa mina naglar hos henne =)
men det känns som jag får behålla mina egna.....
Håller ju på så mkt med hundarna så det hade bara blitt bökigt med långa naglar till det oxå....
Hehe gäller o prioritera....
Antingen kunna göra allt med hundarna eller va fin om tassarna....
I detta fallet väljer jag såklart hundarna =)
Fick lite fräckisar utav henne oxå idag....haha som jag skrattade....


Klippte klorna på småvovvarna idag....
O trimmade tassarna med dessutom....evigheter sen jag trimmade pälsen på tassarna nu....så de var verkligen välbehövligt....
Men nu är dom såååå fina =)


Fy katten så trött man kan bli på folk....
Finns det igentligen nåt värre än folk som tjatar o dömmer utan anledning????
hmmmm nej inte vad jag kommer på för tillfället iaf....
I sånna lägen kan jag verkligen gå från toppenhumör till maximal irritation....*suck lixom*
 -Nej tack till tjatande gestalter


Nu ska jag prata vidare med min gumma Gina på MSN =)

Hej svej...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0