NOAH =)

***
Dagens nämnvärda händelser

* Varit i rastgården med voffarna
* Shoppat
* Träffat Gabbi
* Pratat med pernilla
* Pratat med Sussie
* Pratat med Carro
* Fått massa gulliga SMS
* Malmö


O dagens BÄSTA händelse...Jag har träffat min NOAH LOOKALIKE =)
Snacka om att sätta en stackars flikka ur balans helt hehe...
Kärlek vid första ögonkastet haha =) *skämt åsido*
Men jag har ända sen jag såg filmen "The Notebook" sagt att ja ska gifta mig med Noah...(huvudrollen i filmen)
O idag såg jag en kopia av honom...haha rätt kul =)


Satt o läste på en annans blogg idag....o såg en tröja hon köpt som jag med vill ha....supersnygg var den....Gina tricot =)


Längtar till helgen...tattoomässan =)
Weee ja vill oxå tatuera mig nu ju....
Är ju som sagt lite osäker på vad jag ska göra för nåt....har två som jag vill göra nu....men behöver ändå lite inspirationstips =)
Så jag ska kolla lite när vi ändå är på mässan i helgen .....hittar alltid nåt snyggt man vill göra =)
Om inte annat så kan man kolla på fina pojkar där inne (var d iaf nån som sa haha)


Nä nu orkar ja inte skriva mer
Tjing på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0