Ledsen*

***

Idag har vi varit hos ullis o hämtat en tavla o ett bord....
Fick ändrat om lite i vårt vardagsrum ju =)
Blev riktigt snyggt nu =) När jag o ullis fick bestämma haha.....
Vi spikade o hade oss....pappa såg väldigt bekymrad ut mest hela tiden =P

Ullis stannade här till typ halv 1 inatt.....snackade o fixade lite med hennes data haha =)

Imorgon ska jag sola ...

Ricke har ringt mig 7 ggr ikväll o skickat 4 sms. (har inte hört för jag har haft den på ljudlös)....
Han är nog måttligt glad på mig nu när han tror jag dissat honom...vilket jag inte har nu ikväll iaf...jag har faktiskt helt ärligt inte hört mobilen.....(han lät lagom glad på mig i det sista sms:et =,(
Får ringa han imorgon när jag vaknar....
Kanske att jag åker in till Malmö imorgonkväll....
Om inte annat så för att hämta mina saker....

Ush va jag e trött.....ska snart gå o lägga mig.....

Ska upp tidigt imorgon för jag skulle med ullis o handla....
Hon börjar jobba kl 3....så vi måste va klara med allt innan dess....
Se om vi kan klämma in solningen i samma veva som vi är iväg....

Nu kallar sängen....
Ska verkligen bli skönt att sova

Natti på er!



Kommentarer
Postat av: Carro

hej gumman jag kan följa med dig till ricke imorgon ja är ledig ring & säg vilket tåg du tar så möter jag dig på stationen vi kan ta en fika & snacka lite om du vill

2008-10-03 @ 01:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0