Nana o Dosa

****

Magen känns lite bättre idag....
har varken haft ont eller mått illa....skönt.
Men jag drack ju nån medicin mot det igår så jag antar att det är det som har hjälpt...
 med tanke på hur illa det smakade att dricka så MÅSTE det ha hjälpt *örk*


Jordan vaknade tidigt idag....
Jag var barnvakt medans mamma promenixade med zack en sväng,
Sen tog vi jordan med oss när vi gick med småhundarna....
haha en liten tjej som bor här på området fastnade för Lady så hon fick följa med o hålla henne en bit....


Jag var på g o skulle gå o köpa frukost imorse....men jag skulle bara sitta nån minut framför tv:n ,haha eller hur..
Hellis somnade som en stock.....
O nu hela eftermiddagen har jag o jordan kollat på tecknade filmer....
Madagaskar o Tarzan...

Haft så jäkla ont i kroppen...megaont i benen o armarna känns som bly....
Nån influensa på G kanske???? Blä


nana o dosa....haha det är mamma o jag enligt jordan...låter roligt när han säger det....
Haha han var så rolig innan idag,...
han satt o skulle skrämma mig o kämpa o kämpa o lät farligare o farligare hela tiden....haha men jag gav igen....
när han inte såg så tog jag på mig en sån scream-mask o o kom o skrämde han....fy fan va rädd han blev....han skrek rakt ut....haha som jag skrattade....
När han väl såg att det var jag så skrattade han med ....haha han e så rolig o jäklas med ....


Igårkväll låg jag jordan o mamma o kollade på freaky friday....
Rätt kul film....


I Januari blir det en sväng upp till Ullared =)


fy bubblan vad jag fryser.....
Ska hoppa ner i ett varmt bad nu .....


Hej hej

Kommentarer
Postat av: Carro

Tös...när kommer du & hälsar på & tar en fika med mig??? saknar dig....

2008-10-18 @ 18:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0