tatueringstid =)

***

Har mått lite bättre idag....men har fortf jätteont i kroppen =(

Var ute o lekte med jordan länge idag....
han hade fått en cykel av pappa ju...så han var ute med den...
ramlade en gång stackaren....gick lite för fort i svängen för han....

Jag stod o puttade fart på han när han gungade...han ville gunga höööögt ju haha...han är så jäkla go...
Mamma satte sig oxå o gungade haha...
jag jäklades med henne så hon skrek....folk måste ha undrat haha...jaja som jag sagt förr....man lever bara en gång =)

Pappa syrran david o tarzan kom hem från blekinge idag...
Hade minsann fått fisk o allt =)
Skrattade åt pappa....
Dom hade suttit o festat lite där uppe....
O pappa hade ramlat så han troligen har brutit fingret....
Vi har tjatat på att han ska åka in o kolla det på sjukhuset...men nej...det vill han inte...
han har tejpat det själv nu haha....
david o jenny hade några videoklipp som dom hotar lägga ut på internet haha,,,,


Morfar ringde idag....o ville prata med mig....(brukar oftast gälla mobiltelefon frågor när han vill snacka med mig)
men inte idag...idag var det tatueringsfrågor haha....
han ska göra ett porträtt av sin hund "loppan"
Så jag kollade upp några olika studios till han på internet....
Jag ska ju själv oxå tatuera mig nu snart.. =)
Har redan bestämt studio =)
Kollade upp allt sånt idag....
Så redan till nästa helg kanske det blir tatuering för mig =) Wihoooo


Sitter just nu o snackar med pernilla på msn... =)
Småplanerar lite inför min födelsedag hihi =)

Så tomt här kommer va nu utan Jordan...=(
Ska se om jag kan passa han snart igen....

Lady började löpa idag....
O kelly är oxå på G med löpet...
Dröjer väl inte länge tills Cindy med börjar...
Så nu vet man vad som väntas....
En PIPIG o JOBBIG Zack *suck*....kan undras hur Ache kommer uppföra sig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0