Sovmorgon

****

Tog mig sovmorgon idag igen =)
Skönt...
Kändes verkligen som jag behövde sova ut....


Haha ullis tog nog oxå sovmorgon för hon har inte hört av sig....vi skulle vatt iväg o handlat innan hon börjar jobba kl 3 idag....hrm ja =)
Hoppas du sov gott gumman haha....


Ringde Ricke innan...ska åka in till han o hämta lite saker senare idag....
O lämna hans nyckel.
Carro ville träffas o ta en fika oxå.....


Jag fick in en s¨å jäkla elak komentar till mams innan haha...hon blev så stött på mig haha....
Pappa försökte först hålla sig för skratt....men sen blev han lika elak som jag haha....
Vi bara älskar att jäklas .....
Mamma tycker inte alltid det är så kul....speciellt inte när hon är sjuk...o inte orkar med oss haha =P


Nä nu ska jag hoppa in i duschen
Hej svej.

Kommentarer
Postat av: carro

Vart blev du av idag Vi skulle ju fika Sätt på din mobil kvinna så man kan nå dig!

2008-10-03 @ 19:41:48
Postat av: carro

Kan du ringa mig när du ser detta!

Har försökt ringa dig flera gånger idag men din mobil är avstängd

2008-10-03 @ 23:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0