Det kostar att ligga på topp =P

****

Var i byn o beställde tårta idag =)
Guess what....
Blir samma tårta som jag hade när jag fyllde 20 =)
 haha dom hade MIN tårta som visningsexemplar.....mitt namn o allt stod på den =)
Så det blir samma tårta när jag fyller 25 som när jag fyllde 20.....
5 år äldre.....Ush....kan man inte bara fylla 20 igen???? haha....
jaja...man ska väl inte klaga....man ska väl va glad för att man får får chansen att fylla 25 år....


Pratade med Petra idag....
Hon hjälpte mig gärna o ställa Kelly i Malmö....
Eller ja Tilde blir det ju nog som ställer....hon har ju ställt henne åt mig på de andra......


Jag har börjat få lite små ångest.....
Jag har insett att jag har handlat reeent för mkt på senaste....
Saker som dessutom ska betalas nu snart....
För vilka pengar???? hmmmm
Har ju dessutom beställt tårta mat o dricka tills jag fyller år med.....
Oxå blir det ju utgång på min födelsedag med....dvs massor spenderande av pengar den kvällen....
Sen två dagar senare är de dags för utställningen i Malmö.....o där kommer det oxå gå åt en heeel del pengar.....
jag får lensa mina reservkassor känns det som.....
Jaja vad kan jag säga....
Det kostar att ligga på topp =P


Inatt har jag kollat reprisen av PB.....
Insåg att det inte var så vidare spännande avsnitt....kanske därför som jag inte orkade hänga med i handlingen i måndags.....
Var aningen trött ikväll oxå så jag orkade knappt sitta uppe o glo på det....
Men men jag fick offra mig....=)


PS. nån som har nåt bra tips på nattklubb i malmö till den 7:e????
Har verkligen ingen aning om vart vi ska gå....
Känns som man har dansat igenom alla ställen där e redan....


Keep youre friends close
But youre enemys closer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0