YES!!!!!!!!!

.....SARA LEVER =)=)=)=)=)
Nu pratar jag såklart om dagens avsnitt PRISONBREAK =)
Så nu har serien äntligen en mening igen....jippi =)
Finns d nån snyggare än Michael lixom??? NÄ verkligen inte....åhhh hur kan man bara va så snygg ?????
Haha ingen jag har dejtat har ens vatt i närheten så snygg som han....
Ush nu när man tänker efter....VAD ÄR det för nåt jag har dejtat igentligen....INGEN har vatt nåt att hänga i granen precis...utseendemässigt iaf....eller jo....TVÅ st faktiskt.....Men jag nämner inget namn....Det är ändå inte dom ni tror som jag syftar på hehe =)


Satt o skulle ändra min hemsida tidigare ikväll....
Men det var fel på freewebs ....som vanligt....
Ska testa senare igen....
Känns verkligen som sidan behöver en del uppdateringar  =)


Var uppe med hundarna i rastgården idag....
Men Zack har inte mkt för det nu när både Lady o Kelly löper....Han jagar dom bara ....
Men men de andra hundarna hade kul där uppe iaf =)


Fick ett gästboksinlägg idag på min hemsida från en som hade fastnat för Ache =) (själv uppfödare av phalene)
Kul när folk komenterar snälla saker om ens hundar ju =)
Extra kul om man själv fött upp dom dessutom  =)


Idag planerade jag lite vad jag ska bjuda på när jag fyller halvägs till 50....
Tänkte nåt kallskuret på bricka iaf....
O en STOOOOR TÅRTA =)
Ska hitta nåt ställe att beställa ifrån bara =)


Här är några bilder på Jordan från i helgen ....gullunge =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0