Ännu en dag som passerat obemärkt i ens patetiska lilla liv

***

Min dag

* Gick upp
* Gick med hundar
*Blev hämtad av pappa
* Åkte till jobb
* Jobba 2 timmar
* Blev hämtad av pappa på jobb
* Åkte hem
* Gick med hundar
* Sov 3 timmar
* Blev väckt av telefonen
* Promenad hem till mamma o pappa
* Åt middag
* Promenad hem från mamma o pappa
* Promenad med hundarna
* Duschade
* Sitta här
* Gå o lägga mig.... (ja kl 20.40)
(varför va vaken lixom??? orka ???)


Imorgon jobbar jag mellan 14-16
Hade kunnat va vaken länge o kollat film eller hitta på annat....
Men trist när man både mår piss o e deprimerad....
Då lockar drömmarnas värld mer....
(på tal om drömmar så drömde jag att jag gifte mig inatt (ja ni läste rätt)....men hade världens fulaste klänning som jag verkligen avskydde, kort o marrängliknande blärk. O vita fula höga platåskor som jag inte kunde gå i...
Sen hade jag heltäckande slöja för o dölja ansiktet...hrm...kanske e rätt bra o slippa visa ens fula nuna iofs...
Sen satt Samantha (från sex and the city) o sa att om bröllopet inte e över på en halvtimme så går hon hem....(ja jo...mer tid än det behövs ändå inte här för d blir då inget bröllop för min del).....kanske lika bra om det inte bjuds på mer än det som var i drömmen kan jag lika bra hoppa över det här med bröllop....men d kan ju kvitta....man kan ju ändå inte gifta sig med sig själv...
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sara :o)

haha, de var en rolig men märklig dröm!! Kram

2009-04-28 @ 09:59:24
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0