Blod är tydligen inte tjockare än vatten i dagens läge

****

Som om det inte räckte med den jävliga dagen igår...idag fortsatte den på samma vis....


Jag hann bli sur igen redan kl 9 imorse....
Var tillomed tvungen att gå ut o ta luft för o kunna hålla näbbet stängd...

Väl hemma igen så tog jag tag i planteringen =)
Blev bra iaf =)
Så nu får jag massa små blommor i mina amplar =)
Haha benen skakade när jag balanserade på stolen när jag skulle upp i taket på framsidan....
Jag e livrädd för o stå på stolar....har ju som sagt NOLL balans sen jag bröt benet...har ju inte riktigt tränat upp den igen...
För er som inte vet så försvinner balanssinnet HELT när man sitter rullstol så länge....


Senare på dagen fick jag sms av Sonny som frågade vad jag skulle göra idag....
Inget svarade jag...
Själv satt han o 5 polare o förfestade o skulle till Björka...
jag bara ehhh men skulle inte VI dit???
Vi bestämde detta för sådär 2 månader sen lixom...
Han bara va???? gjorde vi.,...d visste jag inte...nu finns d inte plats till dig i taxin heller....
Shyst lixom....
Blod är tydligen inte tjockare än vatten i dagens läge....fy vad arg man blir....
Jaja det får bli valborgsfirande hemma detta året....
Trist men sant....


Imorgon vid lunchtid ska jag följa med mamma o jordan ner till ån...skulle va nåt där....
Tänkte ta cindy med mig ner där så hon kommer ut lite på egen hand utan kelly o lady...
Hon behöver verkligen det....


Nä nu ska jag lägga mig framför en film o sova...
Trevlig valborg va????
Inte riktigt som planerat men vad gör man???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0