Det behövs inte mycket för att göra nån på bättre humör

*****

Tänk så mycket så lite kan göra......Tänk på det folk...man behöver inte göra en massa överdrivna saker för att liva upp tillvaron för en annan person....Ibland är det småsakerna man blir extra glad för...
Har iaf fått ett leende på läpparna idag...har inte haft ett leende på mina läppar på ett bra tag nu...
Men idag smög där fram några smilegropar på mig minsann....
För en så liten enkel sak igentligen....men för mig var det mycket....
*****

Idag hade jag tänkt dammsuga o torka golven...men just nu sitter jag helt orkeslös....
Ätit min medicin o den slår ju ut mig totalt....
Hade kunnat gå o lägga mig nu o utan tvekan sova till jag ska upp imorgonbitti....
Sova känns lockande just nu....men men jag ska hålla mig vaken....
Jaja jag tog iaf itu med disken idag....o det är jag nöjd med.....
Blir skräckfilmstittande ikväll...
Vi skulle hyra "Barnhemmet"...se om den e nåt bra...men det hoppas jag iaf....
Bara den e riktigt rälig oxå =)


Orkar inte skriva mer idag....ni får nöja er med detta....
Skriver mer en dag när jag har mer ork....


Hej

Kommentarer
Postat av: maria

gillar di oxå räliga filmer ? de e det bästa jag vet ! barnhemmet har ja sett...den är ingen höjdare alls

2009-04-15 @ 18:43:11
Postat av: maria

gillar di oxå räliga filmer ? de e det bästa jag vet ! barnhemmet har ja sett...den är ingen höjdare alls

2009-04-15 @ 18:43:38
Postat av: Izza

Jag tyckte Barnhemmet var skitbra! Iaf, lagom skräckis =) hihi.. ska bli kul o se vad du tyckte

2009-04-15 @ 23:47:50
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: maria

ja tyckte inte den va äcklig alls...det var därför jag blev besviken ! :-)

2009-04-16 @ 09:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0