Surtant

*****

Imorse kom pappa hit o hjälpte mig med en ampel i trädgården....
Han hade frukost med sig så vi åt frukost o så ihopa....evigheter sen nu...man har suttiut här o tryckt ner en kopp the ensam om mornarna nu i en evighet...

Senare kom mamma oxå hit o hjälpte mig med o fixa mitt hår,,,,
Blev både klippning o slingning....
Skönt att få det gjort äntligen....
O jag blev verkligen supernöjd...


Igår satt jag deppade ihopa totalt.....
O det sitter fortfarande i....
Har ni nånsin känt er totalt misslyckade???
Well...ungefär den känslan går jag o bär inom mig för tillfället....
Ingen kul känsla direkt....Man blir ledsen...
Men det blir väl bättre så småningom....


Ikväll var jag o Ullis o hyrde film....Eden Lake.....
Men rekomendrerar inte den direkt....
Var beredd på en rälig film lixom...
Den var inte ett dugg äcklig....bara hemsk...Väldigt sjuk film...


Gjorde en hallonkaka till filmen...men de blev aldrig att vi åt den....
Så gissa vad jag har suttit o tryckt i mig nu....
Megadåligt samvete.....men har knappt ätit under dagen så det jämnar ut sig med de kalorierna från kakan...
Har knappt druckit nåt idag heller....
Vilket e väldigt korkat av mig eftersom jag äter vätsedrivande tabletter...
Får sköta både mat o dricka bättre imorgon känner jag...
O tror ni inte att jag tappade skeden från kakan rakt på vardagsrumsmattan....dvs beige matta...röd saft från kakan rakt ner på mattan.....
Ingen bra kombination får jag säga....grrf år tvätta matta imorgon...


Hade tänkt städa damma dammsuga o torka golven idag....
Men det har inte blitt av....
Har vatt helt slut i både kropp o knopp...vilket e biverkningarna på tabletterna....men men.
Jag får tar det imorgon istället....

Har hittat två mobiler som jag väljer mellan att köpa....
Måste ha en ny eftersom den jag har nu lägger av hela tiden...o typ ingen kommer fram när dom ringer mig....
Så nu väljer jag mellan LGKP235 o Nokia 2760
Nån som kan hjälpa mig med mitt val???
Behöver gärna för o nackdelar med dom....
O nej jag behöver ingen dyr mobil...för jag använder knappt den...därav att jag väljer mellan de två...
Fast just nu kan jag räkna kronorna jag äger på en hand....så pass rik e jag för tillfället...
Men NÄR jag väl ska köpa en så e d  de två jag väljer mellan...


Jahopp då e d sista sjukskrivningsdagen imorgon för min del....
Ska bli skönt att komma tillbaka till jobb igen...
Får hålla tummarna på att jag klarar det bättre nu...


Örk nä nu har jag suttit o beklagat mig tillräckligt för ikväll...Nu ska denna surtanten gå o lägga sig....

Godnatt...


The house of my dreams...vill ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0