Etage med Tina *Bilder*

*****

Pratade med Tina igårkväll....
Hon var sugen på att gå ut o frågade mig om jag hade lust att gå ut i Malmö.....
O självklart var man ju sugen på det =)
Så det var bara att hoppa in i duschen o göra sig iordning o korka upp medans Tina traskade hitåt =)


Förfestade o lite så här hemma...
Jag pratade med SOnny o han skulle med ut i Malmö o ville att vi skulle komma ner till han o förfesta....men vi hann inte innan dom skulle åka in till Malmö för dom åkte in rätt mkt tidigare än jag o Tina

Efter att vi förfestat o lite så så promenixade vi till stationen.....

Inne i Malmö på väg till Etage kommer det fram ett gäng killar till oss o börjar prata.,...
Men jag e så elak o börjar asgarva rakt ut så tårarna sprutade för den ene bara stod där tyst som en mus o liknade en stork...väntade bara på att han skulle öppna näbbet o jag hade skrattat ännu mer...
Dom undrade såklart varför jag skrattade...
Haha till slut tog jag bara tag i Tina o drog oss därifrån....
(dom har nog trott jag var helt väck =P)


Haha slapp köa in till Etage....skönt....
hade verkligen superkul där inne.....

Sonny o Mathias kom med dit där sen....
Evigheter sen jag va ute med Sonny så det var verkligen kul....
han bjöd mig på en så jäkla äcklig shots....(bara för han visste att den va hemsk så ville han se min min när jag tog den)
BLÄRK säger jag bara....
Men sen bjöd han på en som var myyycket godare =)
Jag o Tina drack jättegoda drinkar minsann....haha hittade en riktig favvis får jag säga....
haha vet inte hur många sånna vi drack =P
Ögonen måste ha rullat på oss =P


Haha hade kul åt en grej....
 satt o snackade med två killar....(som bara gick förbi först..backade tillbaka o kom o satte sig hos oss haha)
sitter o snackar med dom o dom frågar vad jag trodde dom jobbar med....
Skitsvårt o klura ut ju...men tittade på kläder o hår på dom...o hade verkligen jättesvårt för o bestämma mig....men kläcker ur mig frisör *hahahahahaha* (fråga mig inte var i helvete jag fick det ifrån hahahah)
(tina har fortf kul åt det)

hahahaha jag hade duktigt fel får jag påpeka....
Brandmann o polis jobbade dom som =)=)
Lite skillnad där från frisör hahahahah

Han som var polis var riktigt söt =) hehe flirt flirt ;)
Var uppe o dansade med dom o lite så....
hahahaha sen blev det nånting med isbitar med hehehe...men det vill jag inte gå in på här *ler*
*Det hade era stackars oskyldiga öron inte tålt att höra haha*
*Censur*


Men men vi stack från etage halv 5 typ...
Sen gick vi o åt nattamat o snackade skit o hade oss....
Tog sen taxi hem till kävlinge.....
Jag slockande i bilen *asg*
utslagen hjälte =P


Mådde inte jättebra när jag vaknade imorse får jag säga.....
Men det är ju självförvållat =P


Nu ska jag se om jag kan få tryckt ner lite foder i strupen....

Hörs o ses...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0