Fågelskrämma

******

Imorse så ringde mamma o väckte mig...hade fått tid hos läkaren...
Så jag gjorde vid mig o så sen kom mamma o hämtade upp mig så cyklade vi ner till doktorn...
Blev fortsatt sjukskriven 75% i 2 veckor till....
Sen blir det väl att åka in till sjukhuset snart igen...åhhh kan lixom inte benen bli bra nu....

På hemvägen var vi in om o handlade...
Sen cyklade vi hem till mamma o pappa igen...
Jag gjorde vid mig o bytade om sen åkte jag o mamma till lödde...
Hon släppte av mig på jobb...så jag jobbade 2 timmar medans hon sprang rundor på centan...
på hemvägen var vi in om blommaffären ...
jag köpte blommor som jag stod lääänge o valde just DE jag ville ha...
Sen när vi gick in i affären så satte vi blommorna på disken sålänge medans vi kollade runt inne i affären...
Hittade en del till som jag köpte...
Men på utvägen så tror ni inte att jag glömde mina blommor...suck...s¨å typiskt mig o göra nåt sånt...
Jaja jag fick iaf köpt en liten fågelskrämma o fjärilar o krukor o andra blommor o sånt....
Men åhhh jag hade ju velat ha de andra blommorna med som jag valde så noggrant....grrrrrr. får ut o köpa nya...


Väl hemma så släppte mamma av mig o hjälpte mig med grejerna in....
Sen ringde Pia...så¨hon jane farmor o janes pojkvän kom hit en sväng....jane ville se min lägenhet...
Janes pojkvän hade sin amstaffvalp  med sig...haha den e så söt.
Satt ute i trädgården o snackade o fikade....hundarna lekte...
Sen kom  grannen med förbi med sin staffevalp så den sprang oxå några vändor med våra voffs.,,,,
Haha dom lekte så vilt så mina planteringar i rabatten åkte....
jaja ska ändå så nytt imorgon....


E sjukt sugen på o gå o se "The hounting in Connecticut" på bio...verkar va rälig =)
haha fattar inte varför jag envisas med o se skräckfilmer....jag intalar mig själv efter varje gång att aldrig se nån mer skräck för jag blir så jäkla rädd....
Men det är som bortblåst igen så fort jag hittar nån ny skräck ja vill se....så typiskt mig lixom...
Sen sitter man där som en rädd liten valp i ett hörn med svansen mellan benen o ångrar sitt filmval haha...
Hellis i ett nötskal =P


Imorgon ska jag hämta lite saker hemma hos mamma o pappa som jag köpte på netto idag...
Men lämnade av det hemma hos mamma o pappa,,,sen har d inte blitt av att jag hämtat det....
Men som sagt...imorgon...


Hade verkligen behövt dammsuga....igen...behövs var dag...men idag har jag faktikst inte hunnit det...haft fullt upp hela dagen....


E så sjukt sugen på o hitta på nåt nu denna sommaren...vet inte vad bara....har inte mkt pengar över till nåt direkt...
men NÅT roligt måste man väl kunna unna sig????
Förra sommaren var verkligen ingen höjdare för mig....kunde ju knappt gå....
Men denna sommaren får jag se til o göra lite roliga saker....
Behöver ju inte va nåt dyrt eller nåt sånt....räcker med grillkvällar roadtrips osv....o det behöver ju inte kosta sååå mycket ju =)
Tänker iaf inte bara sitta hemma på jakobsgatan o uggla....

Mina mål denna sommaren:

* Danmarks Tivoli
* Malmöfestivalen
* Sjöbo & Röstånga marknad
* Grillkvällar
* En riktigt kul midssommarafton
* Massa hundutställningar


 snackade med gina innan... o vi sa att detta här under e vi hahahahha....förvirrade...ser ni likheterna??? hahahaha





Kommentarer
Postat av: Förvirrad höna nr två..

Sjuuuuuuuuuuuuuuuukt lika! ;-)

2009-04-28 @ 22:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0