De sanningar som gör mest ont är nyttigast för oss att lyssna till

****

Minns ni den tecknade serien som gick förr? Gråben & Hjullben....jag kunde vatt med i den o kallats Knasben....för mitt ben e verkligen ett ritkigt knasben nu....HATAR det.....
Fy vad ont jag har....mest på morgonen....smärta i massor =(
Ska ner till läkaren imorgon tänkte jag....jag kan verkligen inte jobba med det som det är nu.....


Igår var Tina här en sväng....
Vi gjorde sparrissoppa o snackade lite....
Hon fick mig till att göra en sak som jag själv e chokad över?!?!
Ja men nu är det gjort iaf.....Ingen återvändo....
Jag har nämligen raderat ett mobil nummer o en kontakt på MSN e borta nu....
Pooofff bara....
Jaja men det är nog för det bästa ändå....
Jag kommer nog tacka henne i framtiden....
De sanningar som gör mest ont...är nyttigast för oss att lyssna till....


Idag har jag varit med mamma i växthuset i Norrvidinge...
Köpte lite fler penseer o påskliljor o planterade i min rabatt =)
Oxå fick jag köpt min groda som håller i sitt blad.,....han e så söt =)
Har tjatat om den så pass länge nu att jag var tvungen o ha den =)
Så nu ikväll  har jag suttit o planterat o haft mig i trädgården =)


Jag har en katt som alltid e utanför mig...
Förmodligen är det den som bodde här innan....
Tror det iaf....
Så det är ju som dom som bodde här innan har lämnat kvar....
O jag kan lixom inte ta in den till mig iom mina hundar.,.,..
Så jag ser den gå här utanför hela dagarna....
Ush jag mår dåligt när jag vet att den går här o vill in....
Hemskt synd om den ju....
Jag hoppas verkligen nån snäll förbarmar sig över den o matar den iaf....


Haha tror ni inte Cindy slet sig idag när jag var ute med dom på grönängen här uppe.....
Jäklar vad hon kutade....
Min första tanke var typ...jahopp nu får jag springa o jaga hund hela dagen....
Men jag fick fatt i henne ganska snabbt....
Tror faktiskt inte att hon hade sprungit långt ifrån en om hon väl stuckit....
Lady springer ju iaf i närheten av en när hon e lös här uppe....
Hon e duktig o kommer direkt man kallar iaf....


ush nu har jag precis tryckt i mig en färdigrätt haha.
Sen ska jag diska en megadisk *blä*
Sen står dammsugning i torkning av golv på schemat....
jaja får ta mig i kragen o börja med det nu annars blir det aldrig gjort.....


Hej svej 


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Nee eller hur e det elakt...

2009-04-06 @ 22:28:52
URL: http://neeelia.blogg.se/
Postat av: emelie

är den i bra sckika? och kelen?

2009-04-07 @ 21:30:36
Postat av: emelie

är den i bra skick? och Kelen??

2009-04-07 @ 21:31:41
URL: http://emzyz.blogg.se/
Postat av: Anonym

katten ja...den vill in här var dag

2009-04-08 @ 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0