Grillkväll

****

Dagen sprang verkligen iväg på jobb idag....fast d e ju bara 2 timmar jag jobbar haha.


Blev hämtad av pappa efter jobb....
Sen åkte vi hem till mamma....
Jag mös lite med mina voffs där hemma...
Sen körde pappa mig hem för han skulle ändå köra mamma till stationen....
Skönt jag slapp gå....har superont i benet idag...


Igår fick jag en grill av pappa...snällt =)=)=)
Så på kvällen satt jag pappa o mamma här o grillade....mysigt.
Mamma var så snäll o ränsade min rabatt på gaveln....behövdes verkligen men jag har inte riktigt klarat det med mina ben...
Men nu är där jättefint =)

Ullis skulle komma förbi senare, så vi ska grilla då....
Har ju en hel del över som vi inte grillade igår...
Sonny skulle med komma en stund troligen....


Letade fram mammas gula/turkosa fjärilar idag =)
Så nu hänger dom o pryder min trädgård så fint =)
hehe har snart hela trädgården full med atiraljer =)
Mysigt =)
Haha min granne tyckte mitt turkosa hawaiiparasoll var fräckt =)
Fick lite blommor utav dom igår som jag planterade i min trädgård =)


Nä nu får jag se till o göra nåt här hemma...
hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0