Härlig dag

****


Idag när jag vaknade så gick jag en morgonpromenix med dogsen....
Dom var helvilda haha.....
Efter promenixen åt jag o voffarna frukost....

Efter frukosten gick jag o voffarna ut i trädgården o planterade blommorna som jag fick av mamma igår....
Gick relativt snabbt.....

Sen ringde jag pappa o frågade om han ville köra mig till preem o lämna filmen vi hyrde igår....
Så jag tog hundarna med mig o traskade hem till pappsen....
Fick stänga in zack tarzan o ache i vardagsrummet (med tanke på mina tikar löper)
Sen åkte vi o lämnade filmen på Preem....

När vi kom hem så kikade jag i deras kylskåp.....det ekade nästan lika mkt som mitt gör....så där var inget som lockade i det precis hahahahah.
Tog mina tjejer med mig o gick upp i rastgården en stund.....(snackade som hastigast med Sara från balkongen)
Hon frågade om nån fest men man hör väldigt sällan om nån fester numera?!?!?!

jaja hur som....hundarna blev ordentligt rastade uppe i rastgården idag....
Kastade pinnar med dom rätt länge....
Så dom var helt slut när jag kopplade dom o promenixade hemmåt till jakobsgatan igen...


När vi kom hem så var både hundarna o jag helt slut....
Haha satte på lite musik o sen slocknade vi som ljus....
Vaknade efter typ 2 timmars sömn...skönt.

När jag gick upp igen så satte jag mig o skrev upp lite utställningar....
Både för detta året o nästa o nästa =)
Tyvär kommer Cindy bara ställas på en uställning 2011.....för då ska hon förmodligen ha  valpar....men men jag har ju tre andra o ställa då =)
Men jag kommer i framtiden att satsa på att försöka hålla mig till att ställa 2 st hundar per utställning ändå...
Blir så mkt att ställa alla 4 på alla utställningar....
Så dom får turas om på utställningarna som kommer....
För jag kommer iaf försöka hålla mig till 2 hundar per utställning i framtiden...
Så kanske man hinner sitta ner o koppla av o studera de andra hundarna som ställs med....inte behöva jäkta som jag gör nu för o hålla reda på när alla ska in osv....
Blir ju faktikst lite mkt o hålla reda på alla klasser dom ska ställas i när alla 4 e med...
Även om man såklart vill ställa alla hundarna på alla man åker på så måste man faktiskt tänka på att det ska va trevligt på utställningar med....inte bara stress....
Sen kostar det en hel del oxå om alla hundarna ska ställas på alla utställningarna man åker på.....
man e ju inte överdrivet rik nu när man bor själv.....*suck*


Nu står Kellan o påkallar uppmärksamhet så jag får väl ägna mig lite åt mina små älskade husdjur en stund nu....

Ha en trevlig kväll....

Puzz o Kram
Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0