Läkaren o sjukhuset

****

Hela förmiddagen satt jag o snackade med en polare från Marieholm...

Sen skjutsade pappa mig ner till läkaren i Kävlinge....
Fick kollat upp foten....o hon skickade mig till röntgen i Lund....
Utanför läkaren i kävlinge sprang jag på David....

Åkte in om på Ica o handlade o sen hem o gick med hundarna en sväng sen begav vi oss in till röntgen i Lund....
Var inte såå lång väntetid som jag hade förberett mig på....
Ca en timme tog det innan jag kom in o röntgades....
Allt såg bra ut på röntgenplåtarna...hittade inget fel där....skönt.
Men dom förberedde mig på att skruvarna o plattorna i benet kommer få opereras ut i framtiden iaf....huh...ångest redan.
Men det är iaf inte aktuellt nu o det är skönt.


Hur som så e jag sjukskriven t.o.m tisdag.
Så jag hoppas benet slutar klydda dessa dagarna.


När jag kom hem så damsög jag o torkade golven.....
ovanligt va???? haha gör det ju var dag numera....
Ändå går man där o plockar hårtussar på golven från hundarna efteråt.... grrr blir galen....


Haha fick hjälp av pappa att laga mitt diskställ idag....han bara skakade på huvudet åt mig....haha sällan då =P
Vi stod ju häromdagen o kämpade med att få detta diskstället rätt....såklart utan att lyckas...
Pappa bara satte dit det rätt direkt....hahahaha..kände mig ganska korkad får jag påpeka =P


Har hittat lökar som jag ska plantera i trädgården till hösten =)
vet i katten vad blommorna heter bara haha...
Men ska iaf ha lila o vita blandat =)
hrm e d kärring-varning på mig nu när jag börjar gilla trädgårdssysslor???? hmmmm.,....
hahahaha


ush nä jösses vad klockan har sprungit iväg idag.....
Får se till o hitta på nåt nu...

Hej svej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0