Mirrors

****

Idag har jag spenderat dagen hemma hos mamma o pappa.....
Åt både frukost o middag hemma hos dom...
Haha det ekar nämligen när jag sticker  in huvudet i mitt kylskåp här hemma....helt tomt....


Nu ikväll kom Tina hit....
Vi åkte o hyrde en film....
Mirrors...
Fy vad den var äcklig....
Kommer sitta klarvaken tills det ljusnar o gå o lägga mig då....
Sitter som en rädd liten kanin här på stolen just nu....brrr hatar skräckisar....ändå ska jag envisas med o se dom.....
Det var tillomed jag som valde film....
O visste  man så tuff när man står där o väljer...
Men man blir fegare o fegare vartefter....
Väljer film= Tuff
Övertalar andra att se den= Ännu tuffare
Sätter på filmen= Kaxig
Filmen börjar bam badam badaaaa= Man sitter på spänn o e förväntansfull
Filmens första "hålla handen för ögonen"= Man börjar bli smått rädd
Filmen kommer till mitten= Man sitter på helspänn helt inne i filmen (självklart med ena handen för ena ögat)
Filmen kommer till slutet= Man sitter med båda händerna för ögonen o skriker o frågar de andra vad som händer för man själv inte vågar titta längre, men räknar tryggt med att de andra berättar för mig iaf haha
Filmen slut= Man tänker varför valde jag en sån här film
Vännerna går hem o  man sitter ensam= Man idiotförklarar sig själv för man inte valde en komedi istället
Man ligger i sängen o ska försöka sova (med lampan tänd förståss)= Man vrider o vänder på sig för o försöka hitta bästa sovställningen...
Men tankarna hamnar hela tiden på filmen....brrrr tänk om jag vänder mig om o där en nån nu e ens tanke hela tiden.
Man ligger o funderar på om det e lönt o försöka sova
Man stiger upp ur sängen o lägger sig i soffan o sätter på en komedi för att få tankarna på annat än skräck
Man vaknar på soffan på morgonen o har ont i ryggen (o i värsta fall nackspärr) o lovar sig själv att aldrig mer se sånna filmer

Ja så är iaf jag när jag ser skräckfilm.....
Men jag kan iaf påpeka att denna filmen var verkligen jätteäcklig.....fy fan....
Kommer verkligen inte sova inatt.....
O jag sitter o e jätterädd för jag vet jag måste gå in o borsta tänderna innan jag lägger mig....o jag e livrädd för vaskspegeln nu sen filmen.....
Jag har satt mig själv i en riktig knipa med andra ord....


Well alla ni som vills e en ritkigt äcklig film....
Se Mirrors....
Ni som e lättskrämda efter skräckfilmer.....se INTE denna film...


Nu ska jag in o se om där e nån komedi på tv så jag kan släppa tankarna på speglarna lite iaf.,....

(Tur jag hämtade min drömfångare idag hahahaha)
Kan iaf sova tryggt =)


Fortsatt trevlig natt på er.




Kommentarer
Postat av: sara ;)

Jag har sett Mirrors på bio, och jag tyckte den var sådär.. lite äcklig, men lite väl överdriven tycker jag! Men men.. Kramar!

2009-04-11 @ 10:40:29
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0