Nu var det dags

****

....för löp här hemma.....
Lady började idag....
Så de andra två börjar väl med snart antar jag....

Hade nämligen tänkt lämna Lady hos mamma o pappa några dagar...men nu blir det inte så....

Har beställt lite saker från Oriflame idag....

Hämtade även hem lite småsaker från mamma o pappa....
Typ foton o sånt....
Ska hämta en del till imorgon....
Fixade klorna på zack när jag var där idag....


Haha fick ju för mig att jag skulle till doktorn idag...
så jag var uppe med tuppen o rastade voffsen o sånt...
Men sen när jag pratar med mamma så får jag reda på att det inte var förrens imorgon jag skulle dit....haha...ja e man förvirrad så e man....
Man har ju noll koll på om d e måndag eller fredag eller söndag....
Haha blir lätt så när man går hemma....


Hade planer på att dammsuga o torka golven idag...
Men pallar tjiiii ....
Tar det imorgon istället....


Nu en dag så tänkte jag bjuda hem Tina här på middag o drinkkväll =)=)
Har kollat efter lite tips i en grekisk matsamlingsbok =)
O sen har jag ju min drinkbok oxå =)
Så maten o drickan blir ju förhoppningsvis god iaf =)
Måste bara se till o få köpt utemöbler....


Haha hade jättekonstig dröm inatt....
Drömde att jag bodde i min lägenhet som den är nu....
Men den låg inne i ett hus....som ett extra rum bara....haha helt sjukt =P


Nä nu ska jag hoppa in i en dusch o sen blir det mys.....

Hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0