Så var det dax igen

****


Fick gå hem från jobb idag redan vid lunch....
Mitt ben vägrar sluta klydda....fy vad ont det gör....
O som om inte det räckte med problem med benen...nä varför nöja sig med det lixom?
Nu har jag fått problem med höger sida av ryggen med.....
pga jag har ont i höger ben o belastar vänster mer så blir det väl nåt snett i i ryggen pga det....
När ska detta sluta??????....
Ska ringa läkaren imorgon....
Nu får dom ju ta tag i det ordentligt....jag kan fan inte gå såhär längre nu....
Ja jag vet att jag låter lite vresig i mitt inlägg idag...men om ni bara visste så trött jag e på detta klyddet ...
Snart åker yxan fram...foten e ju mer problem när den e på än om den hade vatt av....grrrr...
Sjukt....va sjukskriven 3 veckor...jobba 1 1/2 dag o behöva gå till läkaren igen...Ni förstår så trött jag blir på mitt ben va???
Känns som man har tillräckligt med problem i normala fall.... Så det blir lite extra jobbigt när man ska behöva gå o ha ont i benet med....
Humöret e inte på topp direkt....


Nä får åka ner o sola lite solarie en dag så man blir på bättre humör....
(ja det får en ALLTID på bättre humör, om nån nu undrar)
Har solkort både på viken o hos sjukgymnasten i furulund...
Sen finns ju alltid solariena nere i byn med,..men det är kontanter där o jag har 0 sådanna just nu....grrrr.
Får ta en dag i helgen o unna mig några fusk-solstrålar =P
det er da sku dajligt...


Puzz
 Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0