UT I SOLEN MED ER

*******


Igår var vi i rastgården med dogsen....
Skönt det var o släppa dom en stund där uppe....
Det behövde dom verkligen...
Haha rätt kul o se 8 hundar av alla dess raser kuta omkring däruppe....


senare pratade jag med tina ...hon frågade om jag ville färga hennes hår....
Så hon kom o hämtade mig....
Så körde vi till maxi i lödde o köpte färg....
Blev hårfärg + slingor...
Så jag fixade det på henne....får hoppas hon blev nöjd =)


Ullis skulle kommit förbi igårkväll.....men icke så nicke hon dök upp???!!!
Hade tydligen somnat hos sin mamma....?


Jaja Pernilla dök iaf upp med vinet i högsta hugg hehe =)
Sen kom Gade med en stund....
Vi satt alla tre o snackade o jag o pernilla blev småfulla hahahahahah
Mådde pyton när jag vaknade imorse....

O som om inte det räckte med  att må¨illa....
tror ni inte benet jäklades med....
Kunde banne mig inte gå av sängen...när jag sen väl tvingade mig själv av den så skrek jag rakt ut så ont det gjorde....
Tillomed så tårarna rann för kinderna.....
Hatar mina ben...


Fick iaf gått en promenix efter en stund med dogsen...


Sen när jag kom hem igen så åt jag o voffarna frukost....


Hela förmiddagen fram till typ 13 .oo varjag o dogsen ute i trädgården....
jag putsade fönster o lite sånt....
Haha fick vattna hundarna imellan varven så dom inte blev för varma för tro inte dom skulle ligga i skuggan nej....
Mitt i gassande solen skulle dom tvunget ligga...även om jag försökte locka dom till skuggan...
Men dom njöt verkligen när jag tog svalt vatten på dom imellanåt....hehe....mina sötnötar =)


Pratade med grannen en stund....
hade tydligen sett mig imorse o frågade om jag hade mkt ont i benen....
Jo visst har jag ju det...*snyft*


Nu ska jag snart ställa mig o koka grönsaker o lax till lunch....
Känner mig sååå nyttig haha =)


skickade sms till tina o frågade om vi skulle hitta på nåt ikväll...
Så jag frå se vad hon svarar =)


Ut i solen med er nu....
Hur underbart som helst =)

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0