Hujedingamej

****

Haha kan tro jag blev stressad idag.....
Var ute på morgonpromenix med dogsen....
Då ringde mamma.....
-Jag hämtar dig om en halvtimme
jag fick fart hem hahahaha jag visste ju att jag skulle till doktorn idag...men inte hur dags....
Så jag streassade hem igen med dogsen o sen tryckte ner lite frukost i strupen o var fix färdig o stod på parkeringen när mamma kom....


Åkte som sagt ner till läkaren....
Hon sjukskrev mig en vecka till för foten...
Sen fick jag medicin oxå denna gången...
Så nu blir det starka pills en månad för mig *huh*
E lite smånervös för alla biverkningarna som står på....*hujedingammej lixom*
Men men dom e små o söta o har rolig färg iaf hahaha.
jaja börjar ta dom imorgon ....o håller tummarna på att biverkningarna inte märks av.....


Efter läkaren åkte vi hem för pappa behövde bilen....
Så jag fixade med lite saker hemma hos dom....
Sen gick jag hem till mina voffs...
Var hemma om en stund sen tog jag hundarna med mig o promenixade hem till mamma o pappa igen.....
När pappa kom hem från jobb igen så åkte jag o mamma o handlade i byn....
haha i rondellen kom syrran körande som en galning o ciggen i högsta hugg i flabben....
haha körda upp bakom henne o stressade henne hahahahaha.


När vi kom hem så gjorde vi supergod middag...*mums*
Blev fläskfile rösti o berneisås.....verkligen jättegott....

Klantiga jag skar ju upp händerna när jag kämpade med att öppna korken på saltkaren....
Kanterna var tydligen supervassa.....så pass så jag inte ens kände att jag skar mig....
Så jag märkte bara att det rann blod från händerna....
När jag sköljde av mig det så såg jag att det var skuret på båda händerna...
Så jag fick tejpat ihopa mig igen....såren gapade bläääää.såg rakt in i köttet...huh*


Senare pratade jag med farmor i telefon...
gjorde henne smått nervös...
haha hon bara...
- men Heline d gjör du da icke...
(haha skämtade o gjorde hon nervös om en sak...eller igentligen skämtade jag faktikst inte....hmmm hahahaha..)


Senare på kvällen så¨följde mamma mig hem...hade en del saker med mig....
Så när jag kom hem här så satte ajg en del i förrådet...hade problem att ta mig över staketet bara hahahah...mamma var ganska road av mina akrobatiska övningar *asg*
hrm....

Sen cyklade mams hem igen...
O jag började fixa o sätta upp sakerna jag hade tagit med mig idag....
Blev supermysigt i mitt kök nu....
Verkligen mycket mer hemtrevligare än det var innan...


Nu ska jag ta min redbull jag köpte idag o gå in o sätta mig o kolla på tv.....

Hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0