besviken

*****

Var som sagt hos läkaren....
Blev sjukskriven en vecka till....
Sen banne mig får mitt jäkla ben ge sig.....


Igår pratade jag med pernilla....
Hon frågade om ja ville med på fest i Malmö...
Var inte riktigt sugen på det men jag sa ändå ja....


Sen pratade jag med Sonny....
För o höra om han va sugen på fest...
Men han skulle till en polare i svalöv...
Haha han hade lite problem emd mottagningen....
Bröts heeela tiden....
Sen till slut när jag ringde upp igen efter 511:e gången haha så han bara svarar (utan att ens säga hej eller nåt först)
-NU VET JAG VAD FELET ÄR....haha jag bara ...ehh jaha?
Han e för rolig han....


Men men jag pratade med pernilla o bestämde oss för o festa osv....
Så jag sa att jag skulle ta tåget in till malmö o hon skulle möta mig på centralen.
Men senare pratade jag med Ullis...så hon sa att hon kunde köra mig in....
Men först åkte hon o jag o åt på wraphouse o så i lund....jättetrevligt hade vi...när vi väl kommit in hahahahahhahahaha....Spioner =)
Ahhh mer säger jag inte haha....
Men ibland är det bara att sätta på sig sina skygglappar o traska på utan att tänka...hahahhaha



Efter wraphouse så åkte vi till kävlinge....
Gjorde vid oss o så för o åka till festen i Malmö....
Pratade med pernilla o så med för o få adressen....

När vi väl kommer in till Malmö o e framme så skickar pernilla sms o säger att vi inte ska komma för där e kaos....
Hrm jaja tänkte jag....så jag ringde upp,...inget svar....
Ringde igen...fortf inget svar...
Skickade sms....inget svar....
Pratar senare med en annan på festen....(inget namn).
Jaja säger jag bara....d enda jag kan säga e fy fan....
Tillomed så ullis blev förbannad....
Konstigt när folk som inte ens e så bra vän med mig ringer upp o säger som det är....
O tillomed ber oss komma ändå....Tyvär var vi redan i kävlinge då)

Jaja hur som...jag o ullis funderade först på¨o gå o sätta oss på lilla torg ...eller utgång...men var till slut så irriterade o förbannade o åkte hem ist.....
På hemvägen fick jag en klump i magen....
Jag visste inte alls var vi var nånstans...
O jag bara kollar ut o känner igen mig.....Vi var på jakobs gata....där jag brukade ta bussen när jag hade vatt hos han o oftast piercat mig eller festat....
Där ullis jag jacub o rasmus hoppade av taxin när vi hade vatt på deep...
Massa minnen kom upp direkt i huvudet på mig....jacub jacub....fan vad jag saknar dig....
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta....
Ja som ni förstår så fick jag en stor klump i magen....blev helt illamående o ledsen....
Ville inte visa det direkt för ullis...men d var nog ganska tydligt att det tog hårt på mig när jag åkte där förbi....
Jag tyckte verkligen jättemycket om honom....o gör fortf än idag...även om det är 5 år sen nu han gick bort....


På hemvägen så var jag redan nedstämd som det var ju ...
O då börjar jag o ullis dra upp sånna sjuka saker som idioter gör med djur....
O hon berättar om en film på nätet på en valp....
Fy fan...blev helt arg när hon berättade vad dom gjorde med den.....
Åhhhh fy fan för sånna människor....
Nu sitter jag o blir arg igen....
Får byta ämne....


Idag har jag haft tvättetid mellan 12 o 16....
Massa tvätt ju....
men skönt att få tvättat undan allt....
Allt blev inte torrt precis så jag har vardagsrummet fullt med kläder på tork....haha på gardinstänger, lampor ja överallt haha =)
Mamma var en ängel o hjälpte mig med tvätten idag...snällt.
Så¨jag har spenderat eftermiddagen med min älskade lilla mams =)
Vi har ätit frukost o allt ihopa ....mysigt.
Träffade ullis med på vägen till tvättstugan....haha


Nu ikväll ska jag nog se film med ullis....
E d nån som har nåt bra filmförslag så kom gärna med det =)
Hon var i stallet nu....
Hade blivit utlurad på en riktigt långrunda med pållarna tydligen hahaha...


David lyckades lura mig idag...igen...grrrr.
Haha känner mig ganska blond just nu =P
Lyckas alltid...
Hämnd hämnd ljuva hämnd säger jag bara haha =)
O att jag gick på DETTA hahaha????
Åhhhh lixom...
Men men jag ska ge igen....
Först lurar han mig genom ett samtal för typ en månad sen (elakt haha)
O nu lurade han mig att dom hade släppt en massa grisar i byn o at här har vatt avspärrat hela dagen.,...
Grisar på flykt lixom hahahaha
(ja jag kan inte veta för jag har bott i tvättstugan hela dagen ju) haha....



Nu måste jag få mat i strupen...
har bara hunnit med frukost idag nämligen...


Hej svej

Kellan har vatt lite modell idag =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0